Dark Dragons
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Emrock søknad

3 posters

Go down

Dragon?

Emrock søknad Vote_lcap44%Emrock søknad Vote_rcap 44% 
[ 4 ]
Emrock søknad Vote_lcap11%Emrock søknad Vote_rcap 11% 
[ 1 ]
Emrock søknad Vote_lcap44%Emrock søknad Vote_rcap 44% 
[ 4 ]
 
Antall stemmer : 9
 
 
Poll closed

Emrock søknad Empty Emrock søknad

Poste  LordRoy Man Jan 21, 2008 3:27 am

Søknad
by Emrock Today at 9:30 am

Kallenavnet mitt er da Emrock. Og jeg tenkte jeg fikk poste søknadden min her.
Enjoi!

1.http://s3.travian.no/spieler.php?uid=6369
http://travian.ws/analyser.pl?s=no3&uid=6369

2. Selv vil jeg joine for å lære meg dette spillet bedre. Jeg er villig til å lære nye ting.
Jeg vil også prøve å hjelpe, være til hjelp.

3. Jeg er innom hver dag, og jeg har ikke no problem å få en sitetr hvis det trengs. Men kan ikke være 100% på hele tiden.

4. Jeg farmer ingen.

5. Jeg blir farma, det har jeg blitt en god stund.

6. I skrivende stund, har jeg 1 pretorianer, men lager pretorianere for fullt, for at han som farmer meg, skal ha motstand, å miste mer enn de jeg mister.

7. Jeg har nå 461 innbyggere.

8. Jeg har vert i en alliance som startet med kun venner. Men dise siller på server 1, og hadde ikke tid til å gå aktivt med denne serveren.

9. Jeg slutta, for at jeg kune være med i en annen alliance, lære spillet bedre. Få være med på andre ting, enn å bare sitte og bli farmet døgnet rundt. Ville komme mer ut og lenger i Travian.

10. Jeg har en som spiller på server en, som jeg kan få til å sitte for meg, ekker så må jge spørre andre, som jeg da f.eks kommer i alliance med.

11. For å være ærlig, veit jeg ikek hva jeg vil satse på. om jeg har sagt, jeg ar ikke blitt så kjent med Travian. men vil bli med for å lære. Og jeg blir det som alliancen trenger. Samspill er det som får ting til å gå forover, sier nå jeg.

12. Har ingen jeg er i kamp med. Er bare en jeg prøver å overleve, pga farming. Men ellers, er ikke i kamp med noen.

13. Spillerstil? hmm.. Ikke vet jeg. Er inne på Trvian her og der. Aktiv, men ikke 100%. Hvis det er dette dere mener.

14. Ja, jeg er en lagspiller, som gjør allt for alliancen. Gjør det som må til, for at aliancen skal klare seg, komme på topp.

15. Kan bli aktiv på forumet. For å sjekke nyheter. Lære nye spillestiler, tactikker osv. Jeg vil også snakke med andre, om kan dette bedre enn meg, for å kunne yte det beste.

Takk for deres tid.
Ville vert fint, med å få tilbakemelding så fort som mulig. Takk. ^^

LordRoy
Admin

Antall Innlegg : 128
Join date : 16.01.2008
Bosted : Oslo

https://darkdragons.all-up.com

Til Toppen Go down

Emrock søknad Empty Re: Emrock søknad

Poste  LordRoy Man Jan 21, 2008 6:47 am

Nei fra meg

Han er urutinert som han selv sier og blir med for å lære travian. Han blir også farmet

-LordRoy

LordRoy
Admin

Antall Innlegg : 128
Join date : 16.01.2008
Bosted : Oslo

https://darkdragons.all-up.com

Til Toppen Go down

Emrock søknad Empty Re: Emrock søknad

Poste  Gjest Man Jan 21, 2008 8:46 am

Han er ny spiller i Travian hørtes det ut som, og som han sa selv så har han ikke spilt så veldig lenge. Vet hvordan det er - og med en gang en får hjelp, så hjelper det på kraftig! Stemte ja for ham, bare i Dragon 3. Jeg kan selv personlig sende over noen som forsvarer ham en LITEN stund.

Gjest
Gjest


Til Toppen Go down

Emrock søknad Empty Re: Emrock søknad

Poste  Fabelaktix Man Jan 21, 2008 9:07 am

Han burde være velkommen til Dragon 3 Laughing

Fabelaktix

Antall Innlegg : 207
Join date : 16.01.2008
Bosted : Lillehammer

Til Toppen Go down

Emrock søknad Empty Re: Emrock søknad

Poste  Kira Norata Man Jan 21, 2008 10:00 am

Jeg synes også han burde får en sjanse Smile Slet selv før jeg kom med i denne alliansen og vet hvordan det er. Han er iallefall villig til å bidra for fellesskapet. Det er jo viktig! Og jo flere vi er, bedre er det. Men enig at han kan være med i Dragon 3 først. Da kan jo også vi få sett hvordan han er, og hvordan det går med han fremover.

Kira Norata
Kira Norata
Kira Norata

Antall Innlegg : 17
Join date : 16.01.2008

Til Toppen Go down

Emrock søknad Empty Re: Emrock søknad

Poste  Gjest Man Jan 21, 2008 10:07 am

Hvis han kommer seg over 500 så er det jo bare å flytte han opp. Stemmer og for Dragon 3 i første omgang. Men hvis han er såpass aktiv som han sier og ikke bidrar med ressurser til de som prøver å farme han er han etter min velkommen opp hvis han vokser jevnt og trutt

Gjest
Gjest


Til Toppen Go down

Emrock søknad Empty Re: Emrock søknad

Poste  Gjest Man Jan 21, 2008 10:13 am

Han ligger rett ved siden av meg, så jeg kan godt hjelpe han med litt deff. ikke mye ,men lite er bedre enn ingenting.

vil gjerne ha han med.

Gjest
Gjest


Til Toppen Go down

Emrock søknad Empty Re: Emrock søknad

Poste  LordRoy Man Jan 21, 2008 11:53 am

Den er grei

Emrock er nå med i Dragon 3!

-LordRoy

LordRoy
Admin

Antall Innlegg : 128
Join date : 16.01.2008
Bosted : Oslo

https://darkdragons.all-up.com

Til Toppen Go down

Emrock søknad Empty Re: Emrock søknad

Poste  Sponsored content


Sponsored content


Til Toppen Go down

Til Toppen

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet