Dark Dragons
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Banan søker Dragon2

Go down

banan i Dragon?

Banan søker Dragon2 Vote_lcap0%Banan søker Dragon2 Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
Banan søker Dragon2 Vote_lcap0%Banan søker Dragon2 Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
Banan søker Dragon2 Vote_lcap100%Banan søker Dragon2 Vote_rcap 100% 
[ 1 ]
Banan søker Dragon2 Vote_lcap0%Banan søker Dragon2 Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
 
Antall stemmer : 1
 
 
Poll closed

Banan søker Dragon2 Empty Banan søker Dragon2

Poste  Banan Tor Mar 06, 2008 8:32 am

Jeg er ute etter en sterk og serriøs allianse. Som også har IPSs og er allierte med andre sterke allianser. Jeg er på mange ganger om dagen (på denne serveren og på server 5) Jeg farmer de fleste som er rundt meg. Jeg blir ikke farmet, men blir angrepet en gang i blant. Angriperne får ikke med seg så mye ressurser - derfor gir de ofte opp. Nå i skrivende stund har jeg 35 imperianer (mistet nettopp troppen min i et angrep jeg ikke rakk å oppdage i tide). Jeg har 394 innbyggere (i skrivende stund) og vokser raskt. Jeg har vært med i BFT (var tilogmed leder der og venn med alliansegrunnleggeren) Vi begge sluttet der for medlemmene våre var ikke noe aktive (verken som spillere eller på forum)og da vokste ikke alliansen vår sånn som vi hadde tenkt. Vi fikk heller ikke bruke noen av ideene vår for alliansen vår. Dette syns jeg var veldig dumt, for de planene ville ha hjulpet HELE alliansen. Jeg har ingen sitter (har ikke trengt enna), men hvis jeg trenger det så etterlyser jeg på forum (for jeg er veldig aktiv på forum) eller spørr nabovennen min (som jeg kjenner IRL)
Fremmover håper jeg at jeg får blitt med i en god allianse (for håpentligvis dere) så jeg kan hjelpe andre (og kanskje uerfarne spillere) til å blibedre sammen med meg. Jeg vil også bygge opp en kraftig hær som jeg kan farme mine irriterende naboer med og ettervert ta over flere oaser. Jeg er ikke langt unna en ny landsby, men vil ikke legge den der jeg er nå (vil helst ha landsbyene min i nærheten av mine allierte, som er mye tryggere)
Jeg farmer andre for å få ressurser, ikke for å få folk til å slutte. Jeg respekterer at mine farmere kanskje vil ha et opphold i farmingen en stund, så de kan vokse litt før jeg begynner igjen. Jeg liker også (som sagt) å hjelpe andre. For jeg har veldig mye kunnskaper om spillet (siden jeg har spilt på server 1 - der jeg var rådgiver og sittersjef for en sterk allianse. Spiller her - der jeg har vært leder. Og på server)
Håper dere vil akseptere søknaden min og bli mine nye (og forhåpendligvis bedre) allierte.

Mvh Banan, 16

Banan
Gjest


Til Toppen Go down

Banan søker Dragon2 Empty Re: Banan søker Dragon2

Poste  popeye Tor Mar 06, 2008 8:58 am

Kan vi få en "poll" på banan?
popeye
popeye

Antall Innlegg : 158
Join date : 16.01.2008
Age : 46
Bosted : Lillehammer

Til Toppen Go down

Til Toppen

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet