Dark Dragons
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Aztex Søker Dragon 3 - Growing Dragons

Go down

dragon 3?

Aztex Søker Dragon 3 - Growing Dragons Vote_lcap87%Aztex Søker Dragon 3 - Growing Dragons Vote_rcap 87% 
[ 20 ]
Aztex Søker Dragon 3 - Growing Dragons Vote_lcap13%Aztex Søker Dragon 3 - Growing Dragons Vote_rcap 13% 
[ 3 ]
 
Antall stemmer : 23
 
 
Poll closed

Aztex Søker Dragon 3 - Growing Dragons Empty Aztex Søker Dragon 3 - Growing Dragons

Poste  Aztex Tir Feb 26, 2008 10:22 am

1. Link til profil:http://s3.travian.no/spieler.php?uid=22474
Link til Travian.ws profil:http://travian.ws/analyser.pl?s=no3&uid=22474

2. Hvorfor vil du joine?
Jeg søker en aktiv allianse, Så jeg kan få være med på morroa. =D

3. Hvor ofte spiller du?
Hmm, det spørs? hverdagen er jeg innom travian ganske ofte. I helgene så kan det varriere om jeg er i nærheten av en data men jeg får med meg det meste som er.

4. Farmer du noen?
Ja med mine 20 leionærer xD

5. Blir du farmet?
Nei

6. Hvor mange tropper har du i skrivende stund?
20 legionærer

7. Hvor mange innbyggere har du i skrivende stund(min. 500)?
84

8. Har du vært i andre allianser (dette sjekker vi opp)?
Jeg har ikke vert i andre allianser på server3.
Men jeg er en ganske aktiv spiller på server 1 og er med i BOS-II som er med i felles alliansen The Meta.

9. Hvis ja på øvre punkt, hvorfor sluttet du?

10. Hvem er sitterene dine?
Emrock

11. Hva er taktikken for byene dine framover? ... Tropper, innbyggere, deffansivt, offansivt, katapulter, ressurser, kulturpoeng. Hva satser du på?
Jeg satser på Ressurs felt og offansiv(legionærer) i begynnelsen. siden legionærer kan brukes til offansiv og defensiv.
Og jeg vil få opp et par byer så kjapt som mulig så jeg får opp innbyger tallet og produksjonen.

12. Er du i noen konflikter?
Nei

13. Hva er din spillerstil?
Defensiv/Offensiv

14. Er du en lagspiller som vil yte ditt ytterste for alliansen beste?
Ja, mine venner og kamerater betyr mest!

15. Er du aktiv på forum?
Indeed! XD jeg er litt av en forum nerd Embarassed



Ekstra:
Jeg er En erfaren end game spiller. Som har vert igjennom en hel del på travian server 1.no
Jeg vet hva som må til for og vinne travian og føre krig samt defensiv.
Jeg er en ganske så rutinert spiller, som vet hva som skal til for og få opp byene mine kjapt og enkelt.
Som sakt jeg har ganske lite befolkning og tropper men vil komme seg kjapt så lenge ingen begynner og farme meg =)

Litt RL info om meg:
Navn:Martin
Alder:19
Sted:Østfold

Hvis du lurer på om jeg er samme spiller på server 1 som her så bare send en img til aztex på server1 Wink

Aztex
Gjest


Til Toppen Go down

Aztex Søker Dragon 3 - Growing Dragons Empty Re: Aztex Søker Dragon 3 - Growing Dragons

Poste  Gjest Ons Feb 27, 2008 4:40 am

Jeg har stemt ja for å få ham med i alliansen grunnet erfaring i spillet og virker bestemt på sine mål i alliansen.
Håper på å få deg i hovedalliansen snarest da ;D

Gjest
Gjest


Til Toppen Go down

Aztex Søker Dragon 3 - Growing Dragons Empty Re: Aztex Søker Dragon 3 - Growing Dragons

Poste  Aztex Tor Feb 28, 2008 10:55 am

Oj fått en del mere stemmer en forventa xD
Vel jeg venter fortsatt i spenning^^,
Er bare og spørre meg om det er noe mere du/dere vil vite.

/Aztex

Aztex
Gjest


Til Toppen Go down

Aztex Søker Dragon 3 - Growing Dragons Empty Re: Aztex Søker Dragon 3 - Growing Dragons

Poste  Sponsored content


Sponsored content


Til Toppen Go down

Til Toppen

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet